Nieuwjaarsreceptie PVDA Boom

We nodigen je graag uit om samen met de PVDA het nieuwe jaar feestelijk in te zetten. We doen dat in de gezellige setting van ’t Steencayken, een oude steenbakkerswoning opgeknapt en in gebruik gesteld via een sociaal tewerkstellingsproject.

We bieden je een hapje en een drankje aan. Je kan nationaal voorzitter Peter Mertens en Booms lijsttrekker Rudy van Rompaey ontmoeten. Zij brengen een Nieuwjaarsboodschap om 15h30.

Laat weten met hoeveel personen je komt, zodat wij het nodige kunnen voorzien. Dat kan per mail (boom@pvda.be), per telefoon of sms (0495 71 82 78) of via ons Facebook event. of nog makkelijker: geef het hieronder aan.

WANNEER
21 januari 2018 om 14u30 - 17u30

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.