PVDA Boom-Rumst-Niel verwelkomt nieuwe secretariaatsmedewerker Rafaël

De PVDA afdeling Boom-Rumst-Niel heeft al twee jaar een permanent secretariaat op de Grote Markt te Boom. Vandaag verwelkomen we een secretariaatsmedewerker in onze ploeg, om de groei van onze afdeling verder in goede banen te leiden.

Net zoals in heel het land groeit en bloeit de PVDA ook in Boom en omstreken. Bij de laatste peilingen halen we in Vlaanderen niet minder dan 8.2 %. De vele solidariteitsacties die onze leden overal organiseerden om de helden van de coronacrisis te eren zijn daar zeker niet vreemd aan. Net als onze gevatte tussenkomsten in het parlement, bijvoorbeeld om de mensen van de zorg te steunen of om te ijveren voor Rafaëleen coronataks voor bezitters van een vermogen boven de 3 miljoen euro. Zo vermijden we dat de corona-helden ook de crisis moeten betalen.

De PVDA afdeling Boom-Rumst-Niel heeft al twee jaar een permanent secretariaat op de Grote Markt te Boom. Het secretariaat is een hub voor de rupelstreek en Willebroek-Klein Branbant.

Rafaël is 34 jaar en vader van twee kleine kindjes. Hij koos al PVDA vanaf dat hij mocht gaan stemmen. Lid werd hij in 2015, een cadeau van zijn vrouw. Dat was meteen de start van een actief engagement in de partij. ‘Omdat ik een samenleving wil waar iedereen telt, een samenleving zonder racisme en rechtse ideeën’, zegt Rafaël.

Wil je onze nieuwe secretariaatsmedewerker leren kennen? Loop dan eens binnen op woensdag of donderdag in het PVDA-secretariaat op de Grote Markt 18 te Boom. Rafaël zal je graag ontvangen, een woordje uitleg geven, of wie weet, misschien je lidmaatschap in orde brengen van de enige partij van en voor de werkende mensen, de PVDA.