Jouw gedacht in de spotlight

825 Bevragingen haalde PVDA Boom op. Benieuwd naar de resultaten en naar onze voorstellen om armoede geen kans te geven, het zwembad te heropenen en te zorgen voor meer gezonde lucht en een gezonde leefomgeving? Dan willen we je van harte uitnodigen om het met Rudy Van Rompaey, lijsttrekker PVDA Boom te hebben over de gemeente van morgen.

Deuren 19u30, start 20u.

We horen graag nu al waar je het over wil hebben:

WANNEER
18 mei 2018 om 20u00 - 23u00
WAAR
Feestpaleis
Colonel Silvertopstraat 13
Boom 2850
Google map en route
8 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • publiceerde deze pagina onder Agenda 2018-03-21 14:32:05 +0100
  • publiceerde deze pagina onder Agenda 2018-03-19 14:34:27 +0100