Solidariteitsetentje ten voordele van de armste kinderen van Boom

Zoals elk jaar organiseerde de PVDA afdeling van Boom een solidariteitsetentje ten voordele van een goed doel. Dit jaar ging de opbrengst naar Welzijnsschakel Boom. Meer specifiek naar het Sinterklaasfeest van de armste kinderen van onze gemeente. Welzijnsschakel wil ervoor zorgen dat ieder kind met Sinterklaas een nieuw stuk speelgoed krijgt. In Boom is de kinderarmoede het grootst van België. Dat wilden we onder de aandacht brengen en daar wilden we samen iets aan doen.

Met 85 deelnemers was ons etentje echt een succes. En het bracht ook nog eens dik 750 euro in het laatje voor het Sinterklaasfeest van Welzijnsschakel Boom. Het was natuurlijk hard werken voor het PVDA Team van Boom. Maar de appreciatie van de eters gaf ons vleugels. En dan was er de spontane hulp van de allerjongsten en van enkele deelnemers die druk in de weer waren om mee het eten tot bij gasten te brengen. Dank aan alle vrijwilligers die de muziek verzorgden, de bar deden, hielpen in de keuken en mee afruimden.

Solidariteit is hartverwarmend. Zo bouwen we samen aan een warme samenleving. 😊

Mis onze volgende afspraak niet: de nieuwjaarsreceptie van PVDA Boom mét partijvoorzitter Peter Mertens die plaats zal vinden op 21 januari in het Feestpaleis van Boom.

Alvast tot dan!

nr1-1
fot1-1
etentje_toespraak-1
Default image alt text
4 An optional caption for the image that will be added to the gallery. Enter any descriptive text for this image that you would like visitors to be able to read.
Default image alt text
5 An optional caption for the image that will be added to the gallery. Enter any descriptive text for this image that you would like visitors to be able to read.